.

Returnarea produselor

Pasii pentru returnarea produsului:

Returul produselor se face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

1. Asigura-te ca produsul indeplineste conditiile de retur.
2. Intra in contul tau pe www.joacadeweekend.ro si acceseaza “Istoric comenzi si detalii” si deschide comanda ce contine produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
3. Selecteaza produsele pe care doresti sa le returnezi si click pe butonul « Solicita retur ». Nu uita sa completezi campul pentru motivele returului si optiunea pe care o alegi pentru retur:
a. Schimb cu acelasi model;
b. Schimb cu un produs diferit disponibil in stoc;
c. Restituirea sumei achitate la cumparare.
4. Dupa aprobarea cererii de retur vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

5. Solutionarea returului, fie ca este vorba de inlocuirea cu un alt produs, fie de restituirea banilor, se realizeaza in interval de max 7 zile de la primirea de catre noi a produsului returnat, cu conditia ca produsul nou, dorit pentru inlocuire, sa fie in stoc. In cazul rambursarii sumei platite, viramentul in contul tau (specificat in formularul de retur) sau pe card (daca ai platit cu cardul) se face in max. 7 zile de la data reintrarii produsului returnat in posesia joacadeweekend.ro.

Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de tine.
Exceptie fac situatiile putin probabile in care:
- produsul este defect;
- nu intruneste caracteristicile prezentate in descrierea produsului;
- dintr-o greseala logistica a fost livrat alt produs;
- alte situatii de noconformitate datorate producatorului sau vanzatorului.
In aceste situatii, costul de transport pentru retur este suportat de vanzator.

IMPORTANT! Conditii pe care trebuie sa le indeplineasca produsele pentru a putea fi returnate

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice; ciobituri. De asemenea, nu sunt acceptate produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile cu care au fost achizitionate.

Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor, si toate documentele cu care au fost livrate.

Daca produsele livrate au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si cadourile.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse sunt acceptate doar daca sunt sigilate.

Daca produsele returnate au urme vizibile de folosire, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat, conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3. In caz de refuz, acestea vor fi reexpediate catre client pe cheltuiala acestuia.

"Dreptul de returnare există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită."